Gestagua entende que o seu compromiso cos clientes e clientas xira arredor da calidade e responsabilidade dos servizos que ofrece, así como da súa capacidade de garantir a subministración, para satisfacer as súas necesidades e expectativas.

  • Mantemos unha vontade clara de evolucionar coas necesidades dos/as nosos/as clientes/as.
  • Realizamos estudos e detectamos áreas de mellora para proporcionar calidade nas nosas instalacións e servizos.
  • O noso servizo responde ás esixencias máis altas en materia de calidade de auga e protección do medio, dotándoo de procesos, procedementos e ferramentas necesarias para conseguir en todo momento un servizo áxil e eficiente.
  • A excelencia na atención á clientela é o noso obxectivo primordial.
  • As nosas liñas de actuación, baseadas na uniformidade de criterios, fan que os/as nosos/as empregados/as dean unha resposta de calidade ao/á cliente/a o máis coherente posible.
  • Atención completamente personalizada aos nosos clientes e clientas poñendo á súa disposición o uso de diversas vías de atención, en función das preferencias e hábitos persoais dos cidadáns e cidadás, para atender, tramitar e resolver todas as xestións relacionadas co servizo.

“A especialización e capacitación na xestión dos servizos que prestamos garántenos alcanzar a plena satisfacción da clientela, prestándolle un servizo de calidade á cidadanía”

Clientes

Gestagua - Carballo
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.